Godmorgon

Igår var statistiken på topp - härligt!
Idag lär det bli några inlägg på kvällen och jag hoppas på att hitta överladdningenskabeln till systemkameran, så ni ska få några nya fräscha bilder :)

Hästarna ska röra på sig idag. Palett ska ta det lite lugnare idag. Jogga i lågform då det är Tobbe-träning fredag-lördag. Så nu under de här dagarna så gäller det att massera hennes rygg lite hela tiden eftersom hon hoppar så otroligt mycket med ryggen. Och Tobbe brukar köra väldigt hårt. Och ny lär min syster tycka att jag är dum huvudet och kommer gå och retas med mig hela dagen. Men det är snö ute = Snö + Emily = Snöemily.

Andra hästarna ska ut och jobba lite hårdare. Klättring och konditionsträning.


I'm not lovin' you, the way I wanted to
What I had to do, had to run from you
I'm in love with you, but the vibe is wrong
And that haunted me, all the way home
So ya never know, never never know
Never know enough, 'til it's over love
'Til we lose control, system overload
Screamin' no no no, no no
I'm not lovin' you, the way I wanted to
See I wanna move, but can't escape from you
So I keep it low, keep a secret code
So everybody else don't have to know



/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0