Godnatt bloggen

Har ridit ut Ubbe och Palett idag. De ska tränas imorgon för Anna :)

Men förutom det så har jag varit med Erik. Han kom hit så vi (jag) bakade och snackade igenom allt mellan himmel och jord. Och jag är ganska glader idag, men jag antar att min fina bästis Amanda är gladare än mig. Om det nu är möjligt?!
Men Erik åkte vid nio någon gång så jag passade på att hoppa in i duschen. Stod där i 50 minuter med radio och hela kitet. Jag har inte så mycket mer att säga förutom att jag är jävligt trött och vill bara gå och lägga mig. Detta är inte mänskligt för min del då jag brukar vara som piggast vid den här tiden på dygnet. Men jag har inte lika mycket tid till datorn längre så kan vara därför..HM, stämmer nog!

Men nu ska jag bädda ner mig under ett tjock gosigt täcke. Och Jennifer; Ja, gör så. Ta med grejer så rider vid ponny osvosv. PUSS bloggen & läsare!

/En galet trött Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0