Gör ingenting

Gör absolut ingenting. Fucking freeeezing cold outside bara! Men hästarna är inne med mat och överdrivet mycket spån.

Ska ta mig i kragen och städa på rummet, ser inte riktigt klokt ut. Men allt går om man har musik, right? Om en vecka är det lov men även den här veckan är det Nationella prov både tisdag och torsdag. Sen LOV efter lovet ännu mer prov, nu börjar det. 9an börjar närma sig sitt slut! Men hela den kommande veckan ska jag passa hus. Eller djuren där vill säga och jag har tillgång till dator med internet.

Så bilder och uppdatering blir det en massor då jag ska sova där SJÄLV, suck. Men musik gör allt lite bättre. Har somsagt 3587837 planer till inlägg så det kommer i veckan!


/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0