Gumman !?

Jenny !?
Hur ska jag säga detta?
Jag har ALDRIG i mitt LIV träffat någon som kämpar som du! Du ska vara STOLT över digsjälv och tänka på att allt du gör till Ubbe , gör du gott!
Jag minns sååå väl hur det kändes när jag skulle lämna tillbaka Sharon! Hon kunde INGEN dressyr när vi fick henne , och kunde heller inte hoppa utan att skena iväg!
När jag lämnade henne kunde hon gå på tygeln , skänkelvikning m.m!
Hon kunde också gå lugnt på banan och vila på stegen!Något som jag verkligen är STOLT över!

När jag lämnade henne fick jag se hur hon sprang och sprang för att komma borta från 2 st ponnysar som jagade henne! Jag SPRANG till henne och ropade på henne .. hon kom och jag ville inte lämna henne!
Men beslutet jag gjorde ångrar jag och älskar jag. jag hade aldrig funnit Rojsan och jag hade heller inte kunnat utväcklats till den nivå jag är på nu!

Så gumman , du kommer klara detta ! Du är stark!
''När man stänger en dörr , öppnas en ny!''


xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0