HEJ GOA SÖTA BLOGGLÄSARE

Lång dag både igår och idag. Sov hos en kompis igår till idag och tog tåget. Amanda hoppade på, även Sofia. Snackade lite för mycket så glömde min påse med kläder och smink!!! Haft ångest över det hela dagen idag, usch. Ringt runt och kom fram till att jag ska ringa efter 10 imorgon bitti. Om jag känner rätt så har de inte hittat den.. suck.

Iallafall. rolig dag med mycket gående. Hittade inte våra platser och gick lite hej vilt. Men fick inte köpt så mycket. Endast ett pannband och gummiband till hästen. Imorgon går jag med la familia och då ska vi köpa nya senskydd till storhästarna och jag ska kolla på ett nytt schabrak. En hjälm också annars åker vi till en hästaffär någon annan dag men hoppas ;)

Nu ska jag kolla film och läsa klart alla 230 inlägg på bloglovin på 2 dagar?!?! Godnatt, hörs imorgon. Ska upp med tuppen och rida alla hästarna plus fixa stallet. Åker vid halv ett härifrån och ska gå på mässan innan ridningen börjar klockan 6 på kvällen! Kameran åker nog med imorgon :)

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0