Kalas

Vart på kalas hos Farmor och Farfar. Farfar fyllde 70 för någon vecka sen. De har varit utomlands så därför blev det kalas nu! Pappa's syster med familj var där, b.la Robin som är 20-21? Och han har tatuerat sig en massa, piercringar har han också. Så vi snackade lite om dit, wiho. Han är nog mest lik mig i min släkt, förutom att han är såå mycket goare att prata med.

Men i alla fall. Jag själv vill pierca tungan och tatuera knogarna ' Håll Käft ' Lite tufft, men det lär nog göra ganska ont på knogarna då det nästintill bara är ben. Men det skulle högst ta en timma. Men nu har jag något att se fram emot. För att tatuera sig får jag verkligen inte för mina föräldrar så får vänta till 18 (2 år!!) Robin sa att man skulle tänka över en tatuering innan så jag ska grubbla på en till ;)

Men pierca tungan borde jag få. Ska önska mig i födelsedagpresent!

För övrigt snöade det en massa plus att det var huur kallt som helst. Men Zack och Cindy rörde på sig. Så imorgon börjar jag min vecka som 'husvakt' Kommer leva livet!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0