Kan aldrig hålla mig till en & samma sak..

Som vanligt har det varit ett toppen år på GBG HS. Men jag njuter inte lika mycket som andra att gå runt och shoppa. Just iår hade jag ingenting att köpa. Lite små krafs egentligen!
Jag ÄLSKAR att kolla på hoppningen! Jag kan bara sitta där med uppspärrade ögon och kolla ryttare efter ryttare. Det är nog en av mina mål/drömmar - att få rida i scandinavium. Vet vem om det blir sant?

Förövrigt så fick jag Douglas autograf. Jag är inget fan av honom men lite tufft är det väl. Vi missade han nästan om det inte vore för en man som sa till oss ;)

Mamma och jag ska förmodligen till en hästaffär om någon vecka och kolla på benskydd och en ny ridhjälm. Tyvärr inte innan Eliten som går nästa vecka, men jag klarar mig! Hoppas på att alla tittar på min fina häst istället..
Nu ska jag gå upp och käka frulle. Sen blir det att rida hästarna, ser ut som ett riktigt bra väder. Så blir nog trim i paddocken. Ska göra lite bomövningar med alla 4 hästarna.  Palett ska röra på sig i hagen så länge, lösgörande jobb.

TAGGAD på att trimma så måste dra!

PS. Hoppas ni som var på Linns event hade kul. Hört att det var lyckat, Creed till Linn helt klart! DS

Vet att bilden är svartvit, men snart blir det blonda slingor i mitt hår. Har fått en ljus utväxt - FULT! Eller så får solen bleka håret till sommarn, överlever jag?
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0