Lotta Björe's dotter's ponny

Tänkte följa Emanuelsson stråket.

Lotta Björe har ju en dotter som heter Kajsa. Kajsa är inte speciellt gammal och B-ponnyn hon har nu (en av alla) var för svår för henne. Så de skickade ner henne hit till Floda/Lerum

Jag fick hoppa flera CR på henne då jag var för gammal att hoppa B-ponny och min syster var för liten. Men den hästen hoppar helt fantastisk. Bosse var väldigt nöjd och när jag var 'klar' med henne så åkte hon tillbaks till Björe. Nu har Kajsa och 'Nora' (hästen) flera framgångar och var b.la med på Varbergshoppet och var felfria. Får ju inte glömma att Kajsa är så pass ung som hon är och rider riktigt bra!


Ponnyn kallas Nora men heter egentligen ett väldigt komplicerat namn som; Hollandse ljisselhoeve's nor !
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0