Nothing else to do

Har ridit ut Palett med snodden idag. Hon var fin men jag var inte helt nöjd. Samtidigt så får jag inte kräva för mycket av henne. ''Hoppade'' över några trädpinnar, mer upphöjda ''bommar'' Men imorgon ska hon travas ut.

Otto red jag ut innan jag red i paddocken. Tog några språng på ett kryss och ett miniräcke. Han hoppar mig ur sadeln men så jäkla bra hoppar han! Duktiga häst. Red sen hem.

Ska bort och fixa stallet nu. Min syster är inte på humör (Emily) så hon har tjurat osv. Men hon får kvällsfodra hästarna här hemma. Vilket hon verkligen inte ville men som hon måste göra nu ;) Måste plugga klart en massor senare ikväll. Så bloggen läggs undan!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0