öö -smapp?-

hahahah känner att Jenny hade spammat bloggen lite nu under helgen? HAHHA
Mitt internet funkade inte , så därför jag inte updaterade!
Men under helgen så har jag:
Fredag-GBG och shopppat
Lördag-Tävling med Fanny i Alingsås
Söndag-GBG Shopping!

Denna veckan kommer inte bestå av några lexor men av två stycken nationella prov *suck*
Sååå jag kommer ha mycket tid åt att trimma ponny'sarna då jag inte red så mycket förra veckan!

Till helgan kommer Berit igen, och jag vet inte riktigt vilken ponny som jag ska första och andra men det lär vi ju märka?
öööööh ? Inget mera att säga troooor jag? hmmmm

jaao?
HHAHAHAH

JUUSSTE!
Den 23:e till 24:e Februari så kommer jag och Gabbiih bo på skandic hotell -tror jag?- SÅÅÅ NAJJS!
Att vi bor på hotell till den dagen vi ska till GBG HS :D :D :D

Nu ska jag kolla på ponnyakuten som jag inte såg igår ^^

PUSS!<3

//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0