Så jävla nöjd

Förlåt för mitt språk. Men det är helt galet hur bra Palett har gått de här två dagarna för Tobbe. Dock var hon lite stelare i framridningen idag men det har jag förståelse för. Men det hindrade inte att hoppa. Hon släppte jättefint och hoppningen satt som en smäck. Endast jag som ska ha lite bättre galopp till första hindret då jag gärna sitter och måttar.

Men jag är riktigt nöjd. Kommer utvärdera passen antingen eftermiddag/kväll idag eller så gör jag det imorgon. Amanda Liljevall kommer hit och ska hänga med. Så bloggen får lida, kanske hinner fixa tidsinställda innan hon kommer!

MEN nu, ut och mocka. Hästarna vill in. Spöregnar verkligen..
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0