Samma smak..

Såg att Jennifer (http://ponyryttarna.blogg.se) var inne på samma hjälm som jag. Jag tycker den är helt OK. Visst jag hade velat ha en dyrare och en aning snyggare hjälm, men ibland har man inte pengar till det. Och den såpass snygg så att jag hade kunnat tävla med den. Ett problem; JAG VET INTE OM DEN PASSAR.

Men ska testa den idag och se om den passar. Och om den ser snygg ut på mitt huvud. Återstår och ser :)

Bild lånad från Jennifer.

Annars somsagt ska det köpas benskydd. Svarta i COB storlek. Palett är så liten men det ska nog hittas. Ett till strasspannband ska inköpas. Och kanske ett hoppspö. Osäkert änsålänge.

Har ridit ut Ubbe & Otto. My red Palett i hagen, hon har fortfarande inga skor. Stallet är fixat och ska bort till Zack och Cindy. Får se när jag uppdaterar mera. Just deja, påsen med kläder kunde dröja upp till 2 veckor!!!
Ringde och kollade idag och det var väldigt vanligt att det aldrig kom in kvarglömda grejer från ställen dagen efter. Så jag tror jag ringer på söndag eftermiddag igen. Eller måndagmorgon.
SEEYA/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0