Shopping ala kelly -skandenavium (dag 1!)

hejhej , åkte i sista minuten till skandenavium idag med goaste Amanda Palm och Gabbiiih :D
Fick inköppt några saker FAKTISKT :D sjuukt stålt att jag faktist har pengar kvar ;D

•Kingsland Dunväst (marinblå!) 1460:-
•Hästgodis (banan,äpple) 50:-
•Blingbling pannband (rosa!) 199:-
•HV Polo strumpor (marinblåa!) 49?:- (rea!)

Mera handlas imorgon :D
hahah har grymt mycket pengar kvar :D :D
-Idag när vi kom dit hade jag 2200:-
-Tills Lördag kommer jag troligtvis kanske ha ... 1900,2000? hmm får se vad mamma ger mig? ;D

saker som jag kollat fram!
•JW ridbyxor (marinblåa) 799:-
•Strumpor (?) ..
•Kingsland pannband (åt mig! marinblått!) ..

Sedan vet jag inte , men jag vill så gärna ha rosa HV Polo benskydd till min prinsessa .. FÅR SE!

Imorgon fyller bästa Gabbihh (18) HELA ÅR! GRATTIS GRATTISSSS! :D :D
he he nu var det jag som sa det först!!!


Imorgons planer!:
•Gå upp vid 9 tiden?
•Frukost..
•Stallet
•Rida båda älsklingarna!
•Ta hand om stallet (mocka,vatten och höpåsar!)
•Gå hem och duscha!
•Äta lunch?
•Packa sista kläderna osv..
•Åka till skandic hotell!
•Träna :D :D
•Bada bubbelpol!
•Duscha?
•Sminka och platta håret?
•Käka middag!
•Åka och kolla på bio med Gabbihh (War Horse!)
•SÖÖVAAAA!


LÖRDAG!
SKANDENAVIUUMMM!!

hahahha orkar inte skriva mera .. vet inte om jag hinner skriva ngt mera inläg imorgon.. men ni fattar nog nu vad  jag håller på med? ;D


Älskar dig Gabriella Wingård!



xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0