Visste ni ...

Att när jag prao:de hos Emanuelsson så var det några av alla hästar jag red på bild nedan? (Bilder från Breeders 2010)

Dino som han kallas. En fantastiskt fin hingst. Väldigt fin att rida på marken och kan hålla sina nerver i styr :)

Nicolette är ett ganska stort sto men inte svår att rida ihop. Även hon är väldigt välriden på marken.

Titan är Emma's s.k bästa häst (skulle jag tro) Då hon har vunnit 150 hoppningar med honom. Han är grov men inte tung. Han var svår för mig att rida ihop då han är ganska stor. Men när jag fick några tips så gick det galant, han är väldigt välriden på marken!

Detta var alltså några av de hästar jag red hos Emanuelsson. Kan se om jag hittar mer bilder osv. Men alla hästar är verkligen välridna på marken. När vi trimmade så var det riktigt kul då alla hästana var sammarbetsvilliga och jobbade på med ärlig bjudning!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0