WIIIIIHHHOO

Glädjetjut! Nu är första tävlingen inplanerad med Ubbe. Min syster ska somsagt hoppa semifinalen i gp-ponnyn nu i helgen. Och då ska jag ta med Ubbe (:DDDD)

Det finns ju knappt några tävlingar nu innan eliten så då åker jag till Billdal med Ubbe. Vi börjar lite lagomt på LB - LA. Han lär ha helt otroligt mycket energi i första klassen så han ska få bralla/springa av sig sin energi. Sen i LA lär han förmodligen samla sig lite mer.

Men ååh vad jag är taggad! Hästskötare hade suttit fint då jag älskar att ha med någon vän på tävlingar. Det blir så mycket roligare och de peppar mig! Så det ska absolut fixas!

5:te plats i LA, Lerk 2011
/jenny
/Jenny


Kommentarer
Postat av: Jennifer

JAG VILL ÅKA MED :O

2012-02-13 @ 17:31:39
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0