Allt i ett

Red Ubbe i snön, krävde inget då det kan bli allvarligare skador än man tror plus att han inte är van att gå så i snö xD
Zack och Cindy travade jag i paddocken och gick över bommar. Och när jag red Cindy var det som en snilleblixt slog ner i huvudet, nuvet jag precis, verkligen precis hur jag ska få Cindy att bli hyfsat normal. Hon kommer alltid vara speciell men man kan dämpa hennes springiga sida.

SKa kolla på Handboll nu. Sverige får inte spela bort sig som de gjorde sist, riktigt dåliga var dem. Jag kan verkligen inte handboll men även jag vet att det blev ett dåligt spel sist i andra halvleken!

Efter handbollen blir det träning för mig, ingen häst. Endast mig och sen film!
Och morgondagen ser ut genom att jag tar 11.15 bussen hem då vi tydligen slutar ELVA både Tisdag och Onsdag. Klipper förmodligen Ubbe och kanske hinner rida någon ponny innan jag tar bussen till stan igen för att möta upp Pappa och gå på utvecklingssamtal.

Får se hur mycket jag hinner efter allt det där. Men nu vet ni. Uppdaterar så fort jag får chansen nu under handbollen.

Bästis Jasse! <3
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0