Borta . men ger det ett försök...

Hejhej , snart kommer jag vara på vägen , vägen mot SÄLEN! :D
Ska åka skidor/snowboard tills söndag :)
Men jag ska försöka få med mig min data så att jag kan hålla updateringen :D

Hoppas ni gillade min och Gabbiihs lilla moddeling ;)
Nä men vi hade såååå sjukt tråkigt såå , det fick bli så ;D

Rojsan rids av min syter idag :9
Hon och en kompis skulle rida ut med ponnysarna och då fick INTE någon än natta rida Rojsan , då hon ridit henne (1) gång innan.
Och jag säger inte att hon är svår eller ''dum'' när man rider ut , men som ALLA andra hästar så tycker de flästa att det är kul att rida ut och busa i skogen!
Ända sen jag fick Rojsan ( ca ett halvår! ) så har jag kämpat med att hon inte ställer sig på bakbenen -då hon lätta kan göra det när hon blir upp spelt- Så hoppas inte de får fram det igen ...

AJA ;D

Nu ska jag duscha .. kanske något litet littttet inläg innan jag åker ;) ¨


xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0