Dags för en förändring

Skönt att jag och Kelly har samma tankar. Jag har länge tänkt på att byta design men aldrig funnit orken till det, så lat är jag ja! Men nu känns det som vi behöver nya bilder till en NY header för att 'börja om på nytt'
Start all over, så det är ett måste!

För bloggen är allmänt tråkigt (utseende mässigt) Och då blir det automatiskt att det blir tråkiga inlägg, tro mig. Det stämmer och jag känner och jag vet att den här bloggen ska vara glad och va i toppen som den har vart innan. De vill säga, innan vi båda börja backa av lite med roliga inlägg osv. Men som jag har sagt tidigare så har jag flera planer, alltså inlägg som jag kan skriva. Men väljer att behålla de för migsjälv tills bloggen är fixad :)

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket <3
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0