Det är sånt här man aldrig glömmer


Detta (ovan) skrev Allis när hon bloggade på Ponyryttarna.
Jag minns den dagen så väl, 15 maj 2011. Jag skulle debutera LA med Ubbe och finalen i DIV 1 gick.
I debuten, innan jag skulle in sa jag:
'' Jag ska rida för säkerhet och ta långa svängar ''
Slutade med att jag red mer rytmiskt och kortade in svängarna, och slutade med en vinst. Laget vann för dagen, jag vann lagklassen indu och laget vann hela DIV 1. GO NÄÄS.

Och jag kommer aldrig kunna tacka er nog, fina folk. För era snälla och goa kommentarer om mig och Ubbe. Det har verkligen hjälpt mig att fortsätta utvecklas med den här killen och försöka bli ännu bättre.
2012 - here we come!!
/jenny
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0