Det finns anledningar ...

Hejhej ..
Sitter hemma idag .. när jag vaknade så kunde jag inte andas , och halsen var svullen .. så jag fick hoppa över skolan idag ..
Men som ni vet så har jag inte updaterat så mycket , och det har sina anledningar ..
Jag började rida på våran lilla shettis , när jag var runt fyra år .. och har ridit ända sen..
Men det var inte förrens jag kanske var nio/tio år som jag började satsa på ''riktigt'' , och jag har i stort sätt levt med hästar i hela mitt liv. Och i min framtid tror jag inte heller på att hästarna kommer vara borta.
Men jag lägger ner såå mycket tid på detta .. och då har jag verkligen inte tid med något annat känns det som ..
Det känns typ som om de andra kompisarna har roligt .. och jag får bara höra när de snackar om det sen efteråt .. Men det är inte samma sak som att vara med på den roliga ''grejen''...
Så jag har fattat ett beslut .. jag SKITER fullständigt i om jag inte får vara med om det ''roliga'' , för jag kämpar hellre nere i stallet dag in och dag ut .. för jag har ett mål !
Och det är att nå det högsta .. och jag tänker inte sluta förens jag nått det!!!!!!


xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0