Detta visste ni inte..

* Jag har haft väldigt stora kroppskomplex. Nu är jag mer eller mindre nöjd över mig själv.
* Jag har otroligt lätt att falla för en kille men svårt att bli kär.
* Jag kan inte vara ute själv i mörket, tänker på skräckfilmer då.
* Jag måste nästintill alltid gå ut från en lektion i en halv minut. Måste alltså röra på mig ganska mycket, får en otroligt ångest annars. Men om vi går runt i klassrummet lite så behöver jag inte gå ut från lektionen.
* Jag har väldigt lätt att skratta.
* Jag skämtar oftast och är endast seriös när det behövs. Annars ganska skämtsam.
* Jag gillar att sjunga. Men sjunger endast hemma när Mamma & Pappa är borta. Sjunger aldrig seriöst när folk hör.
* Jag gråter väldigt sällan.
Bästa du<3
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0