Dingle

Såg att Kelly skulle dit. Jag tänkte ju söka dit från början osv osv. Till den mest 'avancerade' linjen med andra ord, LA och uppåt. Men jag visste inte om jag skulle ha Ubbe kvar. Sen är det ingen som kan köra mig till träningarna för Emanuelsson varje vecka (vill VERKLIGEN fortsätta träna för dem)
Sen är det jobbigt att köra och hämta på helgerna plus att jag har flera hästar vilket gör allt jobbigt. Jag har syskon som också ska ha de möjligheterna (träna och tävla)

Så jag hoppade helt enkelt över det. Men det lät riktigt bra och om jag endast skulle ha en eller två hästar och inga syskon som var lika intresserade hade jag LÄTT sökt dit! Så ni som känner att ni har egenskaper osv SÖK dit, totally whort it!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0