...

Har ridit ut Ubbe och Otto. My och Fanny tog hand om Cindy och Zack.
Men Ubbe skulle jag jogga ut, stretcha lite. Men konditions tränade samtidigt. Så mycket intervaller i trav, skrittpausade och återigen trav. Ni fattar?

Otto gjorde jag likadant fast klättrade mer istället, för att bygga upp bakdelens muskler. (Bakbenen/rumpa/rygg, mm) Han var huur pigg som helst, men det börjar gå riktigt bra för oss. Vi kommer överens så mycket mer och det blir inget tjafs= inga bocksprång, stegringar. Och jag tackar Karin för det.

Fixade stallet och mat. Men fick en riktigt kick att börja städa iordning. Så ska bege mig ut och sno med mig min systers kamera om hon inte tog med sig den, hon åkte till Sussie´s med Felicia. Men nu vet ni läget, återkommer!
 Minnen för livet!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0