Flickorna idag

Idag blir det mina fina flickor. Ska kanske gå på bio men det är inte säkert, men vi lär göra dagen/natten/morgonen minnesvärd. Anna, Siri och Jasse om ni ville veta ;)
Sen vet jag inte helt hundra om det blev något med Jennifer på lördag-söndag. Men jag antar det, hmm. Får smsa galningen!
Och JA, hon är galen. Försöker tvinga med mig till stan i öööööösregn, good luck with that. Hoppas hon inte blev sur (a)
Men det är 'normala' jennifer :)

Men så ser lite av mig helg ut. Hästarna ska ridas, stallen ska fixas. Men viktigt att få vara med vänner så man inte tappar suget helt till ridning. Speciellt nu när det blir mycket läxor och prov i skolan! Men fokuset ligger fortfarande på hästarna - självklart! Men viktigt att ha en varierande vardag.

Hoppas ni får en 3vlig helg. Tidsinställda är fixade!

/jenny

Kommentarer
Postat av: Jennifer

JOOO JAG ÄR JÄTTE SUR :D:D:D:D

2012-01-13 @ 22:29:24
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0