Förlåt

Men jag har helt tappat bort min motivation till att blogga, ska försöka hitta tillbaks till den. Men idag har dagen rullat på i fullfart.

Började med skola från 8.05 till 13.25. Åkte hem och kom hem vid 14.30 och fixa det lilla stallet och fixade lite med Zack och Cindy. Gick hem och tog in de andra hästarna innan jag sprang in och skulle byta kläder, då jag skulle med Mamma som skulle till Alingsås sen till Lerum.

Själv skulle jag till Lerums Gymnasie för att kolla skolan. Alla säger att den är så himla bra och jag har vart sugen att gå där ett tag och SHIT va den är grym. Haha, goa lärare och elever. Så är ganska säker på att det blir Barn och fritidsprogrammet. Sen inför tvåan väljer jag ridinriktning.
Och ridinriktningen går lite hand i hand med fritid och hälsa som en läraren sa, vilket känns skönt. Hon sa också att jag kommer få träna utan häst och med häst plus kolla kost och all annan hästinformation i världen. Så fick lite i allt - GÖTT.

Förövrigt red jag ut Ubbe,Otto och Palett igår. Idag vilade hästarna men imorgon blir det träning med Otto eller Palett för Malin Lindqvist.
Fina tjejen!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0