GAAAHH -SMÅTT D.A.M.P.!

Får sånt ryck när man är ute och kollar på tävlingar!
Lokal, lokal,lokal,lokal,lokal,Lokal, lokal,lokal,lokal,lokal,,Lokal, lokal,lokal,lokal,lokal,,Lokal, lokal,lokal,lokal,lokal,,Lokal, lokal,lokal,lokal,lokal,,Lokal, lokal,lokal,lokal,lokal,,Lokal, lokal,lokal,lokal,lokal,,Lokal, lokal,lokal,lokal,lokal,,Lokal, lokal,lokal,lokal,lokal,,Lokal, lokal,lokal,lokal,lokal,,Lokal, lokal,lokal,lokal,lokal,,Lokal, lokal,lokal,lokal,lokal,
oooocchhh typ 3 st regionala ?
HATAR LOKALA tävlingar (inte för att vara elak mot dem som tävlar.!) Men aån är jag , gillar verkligen inte lokala tävlingar!

Och jag glömde något KLUBBTÄVLINGAR? HUUUU?
Fast dem har jag faktist inte lika mycket imot , då det kan vara bra ibland och komma ut och ''tävla'' (träna) och inte behöva känna att man ska vara snabbast!
Jag skulle kunna tänka mig mycket väl att pka ut på en klubbtävling , bara för att få igång ''åka iväg kännslan!''

Men hittade en tävling som värkar bra :D
-Marshoppet-

Älskar vekligen TFRK ,skojjar inte.
Deras manege är verkligen läcker! Tänk om man kunde byta deras mange mot våran? ha ha våran ridklubb hade varit KINGEN! ÅRET RUNT! hhahah
nä men tänkte mig ngt i denna stilen om det blir ngt av denna tävlingen ;) :

DAG (1)
•Prinsen -Klass- (5,4)  l.d,l.c
•Rojsan  -Klass- (4!!)  l.c
DAG (2)
•Prinsen -Klass- (3!!)  l.c
•Rojsan  -Klass- (3,2) l.c,l.b

Som ni kanske märker börjar jag låg och ,d et är inte för att dem inte är i gång eller så , men det är lixom årets första tävling i så fall. Och då ska man ALLTID ta det lilla lugna. Och dessutom Prinsens första tävling sen Sveland cup FÖRRA ÅRET! Så , han hoppas jag snart få ut på banorna vid den tiden ;)

Detta är en JÄTTE bra första tävling enligt mig , och klasserna blir jätte bra tror jag ;)
Någon annan som kanske ska dit?

xoxo

//Kelly

Kommentarer
Postat av: Sara Jonasson

Jag ska eventuellt dit, men min pappa åker vasaloppet och vasaloppet ligger den helgen så det blir tyvärr nog ingenting av det :( För det första så brukar vi ju änna vara med och heja på honom. Och för det andra, om vi skulle vara hemma, så tror jag inte mamma vågar köra våran nya transport med två hästar i .... "/

2012-01-21 @ 09:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0