Goa ''lill'' Amanda

Amanda Larsson, lämnade en väldigt intressant kommentar då hon kalla mig bajsbarn. FÖR ATT hon inte skulle få träffa mig imon, hur sött?

Haha nejmen som ni säkert vet så har hon/hennes familj köpt Twixan sen ett tag tillbaka. Och jag ljuger om jag säger att jag inte saknar henne(twixy) men samtidigt så kände jag mig klar med henne. Vi har uppnåt det vi ville och vi kämpade oss trots all skitsnack som cirkulerade runt oss ett tag.
Nu står hon på Nääs då familjen flyttade, vilket jag var skeptiskt till då Twixy har stått där innan och tjurat ihop. Men det känns(jag vet) att hon ändå trivs där med Amanda. Amanda vet mycket väl hur hon fungerar och sålänge inte 37483 folk rider henne så trivs hon.

Så jag säger TACK Amanda, för att du gav mig möjligheten att hitta ett bra hem till min finaste pärla!

Amanda & Twixan.
/jenny


Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

bääst är du Jenny ! <3

2012-01-21 @ 09:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0