Godmorgon

Många som är i skolan och jobbar nu, men inte jag! :D
Jag är ledig idag pga inställda lektioner och utvecklingssamtal.

Dagen planer ser ut såhär;

*Rida Otto, Zack och Cindy
*Fixa lilla stallet så det är helt klart
*Påbörja stallet här hemma (mocka,vatten,mat)
*Putsa
*Raka Thistle tillsammans med Mamma
*Packa grejer inför träning
*Fixa Palett och Ubbe
*Träna

Vaknade vid 6, min kropp(hjärna) ställer sig in på den tiden jag brukar gå upp. Men jag laddade ner Glee och har kollat på 2 avsnitt till på Säsong 2. Mamma kom hem nu så ska byta om och släppa ut hästarna. Uppdaterar när jag kan igen :)

Sur Jenny som vakna tidigt.

Glad Jenny som har helda dagen framför sig med hästar

Skämt åsido, men osminkad och fin, ha en bra dag :)
/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0