Goodmorning

Har sovmorgon så ska ta halv nio bussen = jag måste gå till bussen. Segt!
Men jag slutar sent idag så jag prioterar Ubbe, Zack & Cindy. Palett och Otto vilar. Och den här veckan har vi en s.k special vecka då det är utvecklingssamtal och lektioner blir borttagna men såhär ser det ut:

Måndag; 09.05-15.20
Tisdag; 08.05-12.00 Ska ha utvecklingssamtal 16.15
Onsdag; 08.05-12.00
Torsdag; LEDIG Vår spanskalärare tyckte det var onödigt att komma på en enda lektion, spanska! Så vi fick ledigt.
Fredag: 08.05-15.20

Så som ni ser så hinner jag med mina söta hästar väldigt mycket den här veckan, SKÖNT. Det är träning för Anna på Torsdag sen om en vecka Elitträning, Tisdag samma vecka Emmaträning. Så here we go!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0