Har ni tänkt på?

Att de senaste inläggen har jag vart mer känsliga-jenny, öppnat upp mig för er. Men jag kan meddela er att NEJ, jag kommer inte öppna upp mig och skriva om allt i min vardag.
Det händer så pass mycket här nu ändå, runt bloggen och hästarna så det får räcka för nuläget.

Att jag knappt skriver några hästinlägg längre. Väldigt korta och ointressanta faktiskt. Det är ju somsagt mest pga inga träningar osv. Vilket gör att jag rider bara hemma både paddock och ute.

Att jag gillar att skriva av mig. Om vi ändå ska vara på känsliga-jenny dagen idag så har jag aldrig pratat om mina känslor öppet med någon. Endast hur jag mår för dagen osv, men få vet verkligen hur jag känner dag in och dag ut. Allt som cirkulerar runt mig 24/7

Men jag försöker hålla bloggen uppe och bloggar så mycket jag kan på kvällarna för NI ska få en massa att läsa. Ingen idé att egentligen lägga upp tidsinställda för dagarna, knappt någon som läser vid den tiden på dygnet. Tyvärr, men ni får en massa att läsa på kvällarna eller tidiga morgondagar. Jag vill hänga ut personer är, som har betett sig så sjukt elakt mot MINA vänner, mot MIG. Men nej, jag ska inte provocera och lägga skit på bloggen. Så funkar varken jag eller Kelly.
Schysst blogg helt enkelt!


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0