Hello bloggen

Just nu sitter jag och kollar på handboll, Sverige och Tyskland som spelar. Sverige ligger under :(


Ubbe - red jag ut ca 30-45 minuter. Han hade mycket överskottsenergi. Så jag red en runda med mycket trav/galopp, skog och klättring. Krävde inget i formen förutom att han skulle sänka huvudet lite i klättringen.  Han var så fin min fina!

Otto - red jag samma runda som Ubbe. Lät han jobba på men krävde inte så mycket här heller pga vila och att han är såpass ung. Utan längde och kortade traven plus galoppen. Han var riktigt fin även om han har vilat några dagar.

Palett - red med en hjälptygel då hon är lite svag i baken och i ryggen. Men jag tränade mycket galoppintervaller i lågform. Skänkelvikning i alla gångarter. Jobbade på otroligt bra och kändes som en bra ridtur då jag red mest på vägarna pga mörker.

Zack och Cindy har tappat skor -.- Typiskt dem är det verkligen!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0