HEM, LJUVA HEM

Åkte till Siri vid 6 tiden igår. Sov där tillsammans med henne och Anna. Goa tjejer.
Pappa och Emily hämtade upp mig vid 1 och vi åkte direkt till Karin och träna. Idag fick Palett gå träningen och det var mycket lösgörande i början, lugnt och rytmiskt b.la
Sen hade vi en linje där vi skulle trava in, 3 studs, ett galoppsprång räcke och ett galoppsprång oxer. Det gick ruskigt bra och jag är helnöjd.

Kom hem vid kvart över 4 och skulle på ponnymöte med Nääs kl 17.00 i Stenkullen. Tight med tid men vi hann. Vi snackade ihop oss och checkade läget. Kom hem vid 9 igen. Så efter 27 timmar utan min härliga goa mysiga säng så är jag äntligen hemma.

Men det var väldigt kul att träffa folket som ska tävla för Nääs, gamla som nya. Väldigt många mindre tjejer som skulle tävla Gota och DIV || Så nu fylls det på underifrån igen, HÄRLIGT.


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0