HEMMA :D :D

OJOJ, vilken kväll det blev. Vi kollade på bio först, Sherlock Holmes. Trodde inte den skulle vara så bra men den var ganska bra faktiskt. Så tycker ni kan kolla på den ;)

Sen hämtade Siri's mamma upp oss och körde hem oss till Siri's pappa där vi hängde. Film och mys, galen kväll blev det nog mer. Men vi somnade ganska tidigt pga flera andledningar. HAHA, dör när jag ens tänker på tanken men sen började alla röra sig vid elva på morgonen. Åt frulle innan vi fick ett ryck att städa.

GOKVÄLL.

___
Idag väntas Jennifer. Vi ska rida och fixa stallet. Hon kommer om ca 30 min och jag ska hinna städa här hemma då min syster fyller 13 imorgon och sen måste jag städa mitt rum. Så har att göra innan jag kommer ut till stallet.

Hoppas ni har en bra helg, och att ni inte fick otur fredag den 13, för själv var det min bästa dag någonsin. Gäller heeela dagen!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0