HOHO

Lycklig tjej som är hemma.
Otto gick så sdfkjdskfldsmkldskldfnmkdflnfdkj super fkdsfkdslfjmm duper bra. Helt sinnesjukt hur bra det gick. Karin var sjuk :( så jag fick komma på en övning.

Men jag tänkte ändå på det jag och Karin har tränat på, mycket styrketräning, bågar men samtidigt lite banhoppning. Pappa glömde dock filma, men fick med sista rundan (efter vi hade hoppat igenom allt)
Tyvärr fick vi inte med det bästa från träningen men det är alltid något.

Men till träningen igen. Jag travhoppade ett kryss, hoppade studs och gjorde många linjer och bågar. Allt i ett. Men ett tips till er, gör aldrig en studs för många gånger - hästarna får vääldigt lätt OCH mycket mjölksyra = jobbigt.
Men tog bort studsen senare och gjorde en linje. Otto hoppade väldigt väl med mycket scoop utan att 'stanna' upp i luften. Vilket är bra. Han blev trött i slutet men kämpade på, en riktigt kämparglöd. Hoppade inte högt, då jag inte är ute efter att sätta höjden.
Jag vill ha flytet, halvhalter, korta-länga, ja.. Helt enkelt en häst som är som en gummisnodd. Man kan leka med galoppsprången, längden på traven och galoppen. Gjorde även mycket bak&framdelsvändningar.

Orkar inte fixa filmen nu, tyvärr. Men jag lägger upp den senare.

Update:
Nu ligger jag i min gossiga säng, men ska ner och äta godis NU!!


/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0