Home sweet home

Mycket som står på 'att göra'-listan idag. Ska b.la raka Ubbe så han blir fin. Raker inte huvudet och benen, om ni ville veta ;)

Mamma ska iväg på utvecklingssamtal med min syster så jag får passa Fanny så länge. Tror jag ska vara en duktig flicka och städa lite till. Min kompis såg mig sitta och plugga på stationen och bussen, hans kommentar var om och om igen om jag var sjuk. Har aldrig pluggat så mycket. Härligt!

2012 är ett bra år, trotsallt dåligt som har hänt och det som förmodligen kommer hända, vet jag att jag är starkare än någonsin.

Hästarna ska röra på sig. Zack,Cindy och Ubbe går i första hand. Sen får jag se hur många hästar jag hinner med senare. Stallen ska fixas osv.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0