Home

Efter många om och men igår så blev det inte riktigt som vi ville. Men vi löste det bra och hade riktigt kul. Men nu planerar vi in en rolig grej innan skolan börjar. Håller det hemligt för stunden! :)

Vaknade upp hos Jasse idag och började äta ostbågar(!) Har nog aldrig någonsin vaknat med sådant sug efter ostbågar. Haha! Men vi chillade och åt sen en maaassa pizza, vidrigt gott var det iaf.
Mamma kom vid 4 någongång och hämtade upp mig. Gick ut och fixade det sista boxarna. Min syster och hennes kompis Ebba var borta i det lilla stallet. De tog hand om de 3 där och det gick tydligen väldigt bra.
Otto,Palett,Ubbe vilade idag somsagt. Alla ska gå i paddocken imorgon, studs och bommar blir det!

Nu har jag även fixat lite musik till min systers mp3, då min har slut på batteri och det finns inget. Så ska gå ut nu och pussa lite på hästarna.

Kan stirra mig blind på Twixan, alla failbilder, alla fina, alla hon var/är perfekt. Ska fixa en grej sen. Men den här bilden tycker jag är väldigt charmig, haha.. Min sits är väääldigt fin. *host*
/Jenny,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0