I'm back!

Hejhej :D '
Idag var sååå CHILL dag i skolan :D

Först började den med Franska (mindre bra!)
Sedan simmning , där jag inte var med !-Men brukar vara med , men orkade verkligen INTE!-
Sedan Lunch ..
Sedan prov ..
Sedan rast ..
Sedan INGET?
Sedan slutade vi :D
CHILL

Imorgon blir jag 15 , och det ska jag fira med att åka till Subway efter skolan med Elvira :D
SKÖÖJJSSIGT!

Idag red jag igenom Rojsan lite i lilla manegen , jätte fin.. Men tyvärr hittade hon på ngt som jag bara stöör mig på ! Hon fick för sig att hon inte kunde byta gallopp? Okej , visst hon har lite svårare att byta från vänster till höger .. MEN WTF? GAAH
Men jag fick tillslut igenom min vilja ;9
Nu ska jag snart duscha .. och kanske lägga mig och sova? hmmm




Yoo bitch! -what you looking at?-
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0