IM SO EXIDED!

Asså jisses , vad jag längtar tills på Torsdag!
•Pappa KOMMER HIT!

Han ska vara här fram tills Söndag!!!

Han ska köra mig på Ragnarträningarna Lördag,Söndag!
åååååååååå!
VAAADDD KULL!

Ni bara ?
JAHA?
Det händer la varje dag att ens pappa är med en och kör en till träningar?
MEN NEJ!
Inte för mig , och detta kommer bli speciellt , då min pappa inte heller har varit med på min födelsedag på kanske 4 år ? :D
SÅÅÅÅ KUL , man vaknar upp s¨å är min pappa i grannrummet?
Vilken kännsla!

GAAH!
Kommer inte kunna sova ordentligt tills han kommer ;)

Imorgon blir det idrott , HINDERBANA ''yeey''
Nä sååå MÅSTE försöka sova ( även om det kommer bli svårt!! )



ME RIGHT NOW , OFF TO BED!!!!

xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0