Impulsiv kallas det..

Red Otto och Cindy i paddocken idag. Min syster My red Zack tillsammans med mig och Cindy. Mer om den ridningen senare.

-

Det blev en liten spontan resande till Martinsen idag. Mamma och jag tyckte Ubbe behövde gå ordentligt. Så när pappa kom hem åkte vi. Jag hade med mig Ubbe och My hade Lana.
Jag tränade som vanligt för Karin M, även om Ubbe var på hugget idag så var han otroligt fin. Fokuset var att dämpa hans spänst på småhinder. För ni som har sett han live vet att han är VÄLDIGT hoppglad när det kommer till hinder. Så vi ville ha han avslappnad och hoppa mer med ryggen.
Kan visa övningarna senare. Men nu måsta jag äta innan jag svälter ihjäl.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0