Kära kusinvitamin

Min syster Emily har kalas just nu, éller sen nästan 2 timmar tillbaks. Men min kusin, Cassandra var här. Hon är ett år äldre, alltså 95a. Hon och jag började prata om vilken linje osv som jag ska gå på nu efter nian.

Hon själv går barn och fritid (hälsa) och det är det jag är intresserad av. Så jag fick veta en massa bra och roliga grejer, förbereda mig för andra ovanliga saker mm. Så nu känner jag mig väldigt mycket säkrare på mitt val och skolor.
Förövrigt har jag ätit överdrivet mycket tårta och kakor. Lilla stallet är fixat så nu är det ''bara'' kvar här hemma. SEGT, jag som vill ligga och sova just nu. Orkar inte ha ögonen öppna, vill bara hoppa till min säng och gosa under mitt kära duntäcke. Men icke sa nicke, jag ska fixa stall..


Jag just nuuu
/jenny

Kommentarer
Postat av: sara

jättefin blogg :)

2012-01-15 @ 18:47:28
URL: http://saraelsa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0