Massor av att göra

Så bloggen kommer ligga lite lågt. Kommer säkerligen hinna slänga upp ett inlägg, eller två men ska rida ut Otto, Palett och Ubbe. Fixa stallet här hemma för att sen gå bort och fixa det lilla stallet, ska även släppa Zack och Cindy i paddocken lite. För att de ska göra av med sin energi, sen rider jag ut det en kort tur i skogen.

Så jag kommer ha fullt upp men om jag sammarbetar med min syster så hjälps vi åt med hästarna, och hon vill KANSKE rida Cindy, eftersom Emily är ganska kär i henne. Haha!

Ska byta om till mina ridkläder och sen bege mig ut. Det är galet kallt så jag känner att jag kommer dö av köld. Men jag skriver mer sen, om mina fingrar tillåter!
Syster min!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0