No sense of humor

Palett red jag ut imorse. Klättrade överdrivet mycket och jobbade henne i kortgalopp i låg form. Hon tyckte det var väldigt jobbigt men nu börjar hennes hårdträning. Men var inte ute speciellt länge, 30-40 minuter. Red mer intensivt.

Mockat 1 av 5 boxar. Men har fixat all mat och vatten. Så nu ska jag ut och mocka de 2 boxarna som är kvar här hemma, sen gå bort och mocka + rida. Otto rider jag ut när jag kommer hem från det lilla stallet.

Jag är på ganska bra humör och vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. Imon börjar skolan - tråkigt. Men jag saknar ändå min goa klass. Nationella proven sätts igång den här terminen också, jag ska ligga i och få bra betyg. Jag behöver detta. Och även om jag skulle bli skoltrött(som jag blev i 8:an) Så ska jag fokusera och hitta ett sätt att pusha mig själv.


/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0