Planer inför 2012

Tänkte dra lite kortfattat hur mina planer för hästarna ser ut för iår. Kan inte lova att det blir till punktochpricka. Men man ska alltid ha ett mål!

Palett:
Palett är ju storhäst och har inte varit ute på banorna på ett tag, förutom CR. Men ska nog rulla på 110-120. Tror 130 kan vara ett mål. DIV | kanske?

Otto:
Han är ju också storhäst. Han är bebis(5år iår) Och sentagen. Målet är väl att komma ut på tävlingsbanorna och bara jobba ihop och hitta ett flyt.

Ubbe: D-ponny
Så länge inte Ubbe blir såld så vill jag kunna rulla på Msvb och debutera Msva. Vara med eliten och fightas.

Cindy: C-ponny
Tävla på LC-LA nivå. Ha kul tillsammans då hon är så pass svår att rida till vardags, träning som tävling.

Zack: C-ponny
Vara starklar i LA. Och kvalad till Msvb. Han blir ju 7 iår och jag ska inte pusha han upp i höjderna utan han ska få rutin på större banor.

Om det finns intresse från mig och min familj så ska vi kanske åka och tävla DIV |, dvs om det finns intresserade till Nääslaget där. Men det är inget måste för oss ändå, utan en roligare grej då jag gillar teamet som blir på en sån tävlingsplats. Men det är inget som är klart ännu, utan en lite tanke.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0