Randoms och socker går inte ihop

Skolan idag började segt. Var så jäkla trött då jag inte kunde sova någonting inatt, suck! Men svenskan rullade på, därefter matte osv. Men under lunchrasten drog jag och några tjejer ( en av dem var Jennifer; http://ponyryttarna.blogg.se) till UM, då en av mina vänner skulle dit. Jag och Jennifer satt och käkade sockerbitar medans min andra vän var och snackade med någon (?)
Därefter blev vi helt crazy, lovar! Helt galna verkligen.

Sprang runt, skrek, hoppade, sprang in i dörrar och väggar. Jennifer råkade öppna en dörr då en kompis var på toan = Vi dog av skratt ännu mer. Jag har inte skrattat så mycket på riktigtriktigt länge. Kunde knappt andas!! Sen skulle vi ha hemkunskap, självklart hamnar jag och Jennifer i samma grupp. Bakade bröd, slutade med mjöl i ansiktet ;)

Så nu vet ni hur en skoldag kan se ut för 9C på GA!

Men nu ska jag gå ut och fixa täcken på hästarna, då det ena sitter hårt och det andra ligger på sneden. Så ska ut och pussa på hästarna. Har redan vart borta och fixat det lilla stallet och pussat på goingarna!

/jenny

Kommentarer
Postat av: Jennifer

FETT UNDERBART <3 <3 <3



HHAHA

2012-01-29 @ 13:40:16
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0