Säg någon gång det blir som man vill

Red ut Ubbe och Palett idag, på ca 20 minuter. Ska ju träna båda två imorgon för Anna E.
Ubbe är nu nyrakad och fin min prins, eftersom han är så pass lättfrysen så står han med ett tjockt fleece täcke, ett lite tjockare vanligt täcke för att sedan ha ett regntäcke med fodring.
Han lär inte frysa :)
Men hästarna var riktigt pigga och fräscha, gött!

Imorgon är jag somsagt ledig - SKÖNT. Men ska ändå vara uppe tidigt för att rida och fixa stallen, städa i stallen och fixa hemma osvosv. Putsa ska jag med! Så jag har att göra men ska försöka att uppdatera så fort jag kan. Kanske hinner med en fotostund imorgon? Isåfall, vänta på bildbomb.

Godnatt läsare, ska äta något innan (som vanligt) och sen blir det film.
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0