Svar på fråga/frågor

Var någon/några som undrar för vilken klubb jag ska tävla eliten för, b.la vilka som är med i laget och om jag kan skriva om jag känner osv.. Medans en annan undrar vart omgångarna går, datum och höjder.

Så jag tänker svara på detta så gott jag kan för er och hoppas ni blir nöjda ;)

Jag tävlar för Nääs Ryttarförening. Och de som är intresserade av eliten(tävla) är:

* Min syster, Emily. B/C-ponny
* Nellie Berntsson. B-ponny
* Ottilia Lundgren. C-ponny
* Julia Erlach. D-ponny
* Andrea Olsson. D-ponny
* Sanna Jigblad. D-ponny
* Migsjälv. D-ponny

Och ja, jag känner alla. Så jag vet vem alla är och vi är ett bra team!

Jag vet tyvärr inte vart omgångarna går, inte datumen heller. Ska kolla upp detta och återkommer när jag vet. Men omgångarna går i:
Omgång 1 - LA
Omgång 2 - LA+5
Omgång 3- MSVB

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0