Träning för ryttaren

Idag var det kondition på idrotten. Trodde verkligen att jag hade sämst kondition men jag hade en hyfsat bra.
Vi sprang 3 minuter, vilade 3 minuter x4. Så det blev ganska mycket spring. Men imorse gjorde jag situps och gör det ikväll innan jag lägger mig igen.

Tycker det är viktigt att hålla igång själv när man rider. Samtidigt känner man sig så jäkla bra efter ett träningspass utan hästen. Tro mig! Sen är det väldigt svårt att hitta motivation till att gå ut och springa som ett exempel. Men den kommer som småningom.

Så det jag gör här hemma är att jag går ut och springer, situps och lite mer ben och armmuskler. Göttgött.

Min motivation: Jag vill ha en bra kropp innan badsäsongen kommer igång. (haha) Och sen tycker jag att jag fick en mycket bättre sits sen jag börja träna mig själv. Jag orkar mer i stallet osvosv. SÅ ge det ett försök, du kommer inte ångra dig!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0