Träning med Otto

Kom hem vid halv fem någon gång och gick in och åt direkt. Fixade sen det lilla stallet innan vi bar iväg med Otto och Thistle i transporten. Mi hängde såklart med.

Otto var väldigt explosiv i början och drog och ''krångla'' innan hindrerna. Alltså att han drar och sen dör och sen tar tag i hindret. Vilket visar att han fortfarande är väldigt grön. Men efter uppvärmningen så coolade han ner sig en aning.

Hoppningen satt som en smäck förutom att jag måste låta han gå och att han får lära sig av sina misstag, jag får alltså inte rädda han i en situation som han själv sätter sig i. Men det blev bättre i slutet och han hoppade väldigt väl. Väldigt nöjd och kändes skönt att hoppa igenom honom.
Karin hjälpte mig - självklart!

Imon blir det att åka med Palett (tror jag) annars Ubbe. Men ska till Siri sen med flera tjejer så ska rida på morgonen och höra med Karin när hon kan imorgon. Min syster ska ha hit kompisar och ha 'kalas, barnfest'' -you name it.Så vi andra barn skulle åka iväg någonstans men jag ska ju redan iväg, så det är löst!

/jenny


Kommentarer
Postat av: ämääääändäää

Men bajsbarn :( trodde ju att jag skulle få träffa på dig ! btw....NÖRDEN har skaffat blogg igen...<3

2012-01-20 @ 21:49:38
URL: http://nattstad.se/amandalarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0