Träningsvärk x1000

Första lektionen idag var idrott. Så himla gött. Eftersom jag är en person som tänker väldigt mycket, snackar inte så mycket om mina känslor bara sådär. Utan jag tänker och skriver ner, så älskar jag första timmen med idrott med bästa läraren, PIA!

Men vi ska köra väldigt intensivt de här veckorna innan sportlovet med Kondition och Styrka = LOVE. Men nu har jag en härlig go träningsvärk. Men ska göra lite mer styrka och stretching innan jag lägger mig och ska sova.

Förövrigt kom jag hem sent, då jag slutar sent. Men fixade det lilla stallet och bortsade och pussade på söta hästarna. Kom hem och gick ut och sprang 5 km utan paus. Och sen gick-sprang-gick-sprang osv pga samtal som skulle fixas. Ubbe var med hela tiden ute. Red sen ut på han i ca 20 minuter så han fick en härlig joggingtur.

IMON, är det Anna-träning. Så skönt att komma igång. Ubbe ska få gå den imorgon. Sen är helgen fullspäckad!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0