Trolololol

Jag har inget vettigt att skriva. Alla hästarna är inne med mat och jag är innte utan mat :(
Och detta lär bli ett ganska meningslöst inlägg, får se om min pappa hade tänkt att köra mig till Siri idag eller om 2 år. I och försig måste jag ändå fixa mig men uppdateringen lär bli väldigt klen. Sover hos Siri så uppdaterar imorgon om jag inte slänger upp ett inlägg innan jag åker!

Har lite roliga grejer att berätta om så jag skriver ner det på en lapp och uppdaterar om det när jag har lust/tid/vill osv ;)

gammalbild
/jenny

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahhaaha tror inte du vill ha dom sopsäckarna! inte så vackra kläder om man säger så... ;)

2012-01-21 @ 17:32:45
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0